Koszt dostawy, darmowa dostawa, pozycja 'koszt dostawy' na fakturze
Przy zamówieniach powyżej 500 zł dostawa odbywa się na nasz koszt! Jeśli Twoje zamówienie jest mniejsze niż 500 zł za dostawę zapłacisz już od 18 zł. Standardowo 'koszt dostawy' doliczany jest jako osobna pozycja na fakturze. Jeśli chcesz, aby koszt dostawy został dodany do cen zamówionych towarów lub żeby znalazł się na osobnej fakturze napisz o tym w uwagach podczas składania zamówienia.
Elastyczne warunki płatności i odroczony termin płatności
Możesz zamawiać towary dla swojej jednostki i płacić przy odbiorze lub otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności wynoszącym 14 dni. Jeśli potrzebujesz dłuższego terminu, napisz o tym w uwagach podczas składania zamówienia.
Przyjmujemy zamówienia złożone przez sklep internetowy, e-mail'em, telefonicznie i faksem
Najłatwiejszym sposobem złożenia zamówienia jest skorzystanie ze sklepu internetowego (potwierdzenie zamówienia otrzymasz na adres e-mail). Pamiętaj, że tak złożone zamówienie możesz bez problemu anulować lub skorygować jeśli uznasz to za konieczne. Pamiętaj, że zamówienie możesz także złożyć: telefonicznie pod numerem 17 715 02 07 (pon-pt, 9-16) lub e-mailem pod adresem biuro@knet.com.pl
Faktury i dokumenty zamówienia Do każdego zamówienia dołączamy fakturę. Możesz zdecydować, na kogo ma być wystawiona, wpisując odpowiednie dane w formularzu zamówienia. Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie zawierające wszystkie potrzebne informacje.
Różne dane nabywcy i odbiorcy na fakturze
Jeśli dane nabywcy i odbiorcy na fakturze mają być różne, napisz nam o tym w komentarzu do zamówienia. Umożliwi to wprowadzenie odrębnych danych adresowych. Jeśli popełnisz błąd, dane można później poprawić.
Imię i nazwisko na fakturze
Twoje imię i nazwisko podane podczas składania zamówienia nie będzie użyte na fakturze, służy jedynie ułatwieniu kontaktu w sprawie zamówienia.
Poprawienie błędów na fakturze
Jeśli na fakturze pojawią się błędy wynikające z pomyłki przy wprowadzaniu danych, z przyjemnością je poprawimy. Nie musisz się martwić, że błędne dane będą problemem.
Masz więcej pytań?
Napisz do nas na adres biuro@knet.com.pl lub zadzwoń pod numer 17 715 02 07 w godzinach od 9-16 w dni robocze.