- Nowy
Brak dostawców
Indeks: CUR0102VPL
Przeżyj fascynującą lekcję anatomii dzięki technologii 360° VR! Zanurz się w krwiobiegu, płucach i jelicie cienkim, odkrywając tajemnice ludzkiego ciała. Virtuali-Tee to edukacyjna zabawka idealna dla dzieci w wieku 6–12 lat, zweryfikowana przez specjalistów medycznych i uwielbiana przez nauczycieli. Wystarczy pobrać aplikację, założyć interaktywną...
Gramatura 80 g/m2 Ilość w opakowaniu 500 arkuszy Format A4 Waga (transport) 5.01 kg Produkt dostępny na zamówienie!!!
Indeks: BR-2421-1
Marka: INQ
Producent: INQPrint Zamiennik: BROTHER
Indeks: EP-1261-1
Marka: INQ
Producent: INQ Print Zamiennik: Epson Kod produktu: EP-1261-1 Pojemność: 15 ml
Pakiet Funkodowanie III wprowadza uczniów klas IV–VIII w świat programowania bez użycia komputerów. Zawiera innowacyjne aplikacje o charakterze matematyczno-logiczno-przyrodniczym, które rozwijają myślenie komputacyjne, zdolności analityczne oraz umiejętność współpracy w grupie. Trzy poziomy trudności każdej gry pozwalają dostosować wyzwania do wieku i możliwości uczniów. Pakiet obejmuje scenariusze zajęć i karty pracy, które wspierają nauczycieli w realizacji podstawy programowej, łącząc naukę z kreatywną zabawą i rozwijając kluczowe kompetencje przyszłości.
Regulamin sklepu
Polityka prywatności
Warunki dostawy
Pakiet Funkodowanie III to trzecia odsłona serii edukacyjnych aplikacji, stworzona z myślą o uczniach klas IV–VIII (10–14 lat). Dzięki interaktywnym aplikacjom opartym na Magicznym Dywanie dzieci odkrywają świat programowania bez komputera. Gry matematyczno-logiczne rozwijają myślenie komputacyjne, zdolności analityczne, przestrzenne i logiczne oraz uczą kodowania, dekodowania i sterowania obiektami.
Pakiet wspiera realizację podstawy programowej i zawiera scenariusze zajęć oraz karty pracy, ułatwiające przygotowanie atrakcyjnych lekcji. Uczniowie mogą grać samodzielnie, w parach lub w grupach, co pozwala dostosować zajęcia do indywidualnych potrzeb i stylów uczenia się.
W skład pakietu wchodzą:
Stacja kosmiczna – sterowanie robotami, logiczne i przestrzenne myślenie, nauka programowania.
Rurociąg – rozwiązywanie problemów, projektowanie algorytmów, współpraca zespołowa.
Magiczne wzory – łamigłówki matematyczno-logiczne, kodowanie, praca w grupie.
Mistrz liczenia – matematyczne wyzwania, wzory, algorytmy, rozwój pamięci i percepcji wzrokowej.
Pakiet Funkodowanie III łączy naukę z zabawą, rozwija kluczowe kompetencje przyszłości i inspiruje do odkrywania świata programowania w sposób kreatywny i angażujący.
Pakiet EDU QUIZY – zdobywaj wiedzę w interaktywny sposób!EDU QUIZY to nowoczesny pakiet edukacyjny, który łączy naukę z emocjonującą zabawą. Zawiera 5 mechanizmów rozgrywki wspierających naukę 11 przedmiotów szkolnych, m.in. matematyki, przyrody i języka polskiego. Uczniowie mogą brać udział w turniejach, utrwalać wiedzę i rozwijać umiejętności poznawcze...
Pakiet Funkodowanie II to kolejny etap nauki programowania bez użycia komputera, stworzony z myślą o dzieciach w wieku 7–9 lat. Zawiera 4 interaktywne aplikacje, które rozwijają myślenie komputacyjne, koordynację wzrokowo-ruchowo-przestrzenną oraz logiczne myślenie. Dzieci uczą się kodowania, dekodowania i sterowania obiektami, poznając podstawy...
English for Fun – nauka języka angielskiego przez zabawę!Pakiet English for Fun to zestaw 4 interaktywnych aplikacji, które wprowadzają uczniów klas I–IV w świat języka angielskiego poprzez aktywną i angażującą zabawę. Dzieci poznają ponad 1600 słów w 171 tematycznych zestawach, ćwicząc pamięć, refleks oraz umiejętność współpracy. Interaktywne...
Eksperymenty – fascynująca podróż w świat fizyki i chemii!Pakiet Eksperymenty to wirtualne laboratorium, które w przystępny i angażujący sposób wprowadza dzieci i młodzież w świat nauk ścisłych. Dzięki interaktywnym zadaniom i eksperymentom uczestnicy mogą samodzielnie obserwować i badać zjawiska fizyczne oraz chemiczne, rozwijając ciekawość, logiczne...
Pakiet Funkodowanie III wprowadza uczniów klas IV–VIII w świat programowania bez użycia komputerów. Zawiera innowacyjne aplikacje o charakterze matematyczno-logiczno-przyrodniczym, które rozwijają myślenie komputacyjne, zdolności analityczne oraz umiejętność współpracy w grupie. Trzy poziomy trudności każdej gry pozwalają dostosować wyzwania do wieku i możliwości uczniów. Pakiet obejmuje scenariusze zajęć i karty pracy, które wspierają nauczycieli w realizacji podstawy programowej, łącząc naukę z kreatywną zabawą i rozwijając kluczowe kompetencje przyszłości.