Przeżyj fascynującą lekcję anatomii dzięki technologii 360° VR! Zanurz się w krwiobiegu, płucach i jelicie cienkim, odkrywając tajemnice ludzkiego ciała. Virtuali-Tee to edukacyjna zabawka idealna dla dzieci w wieku 6–12 lat, zweryfikowana przez specjalistów medycznych i uwielbiana przez nauczycieli. Wystarczy pobrać aplikację, założyć interaktywną...
Cena229,00 zł
Nasza poprzednia cena
Cena podstawowa269,00 zł
FUNKODOWANIE II to druga odsłona serii niepowtarzalnych interaktywnych gier stworzonych z myślą o nauce programowania wśród najmłodszych. Pakiet wraz ze zintegrowanymi materiałami dydaktyczno-metodycznymi będzie nieocenionym wsparciem dla nauczycieli klas I-III szkół podstawowych. Przygotowane gry o tematyce matematyczno-przyrodniczo-logiczno-muzycznej nie tylko rozwijają koordynację wzrokowo-ruchowo-przestrzenną, ale także uczą myślenie komputacyjnego. Zabawy zawierają również elementy kodowania i dekodowania, a także sterowania obiektami. To wszystko sprawia, że pakiet FUNKODOWANIE II skutecznie rozwija kompetencje programistyczne u dzieci. Dzięki pozytywnym doświadczeniom chętniej zdobywają one nowe umiejętności z tej dziedziny na kolejnych etapach edukacji. Przygotowane gry umożliwiają naukę programowania bez użycia komputera. Podobnie jak inne pakiety dostępne w ramach obszaru EDU spełniają wymagania aktualnie obowiązującej podstawy programowej.
Dla kogo?
Dzieci w wieku od 5 do 9 lat
Tryby rozgrywki:
Jednoosobowa
W parach
W grupach
Co wyróżnia ten pakiet?
4 interaktywne gry wprowadzające dzieci do świata programowania
Zgodność z wymaganiami aktualnie obowiązującej podstawy programowej
Każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy zaawansowania
Rozwija koordynację wzrokowo-ruchowoprzestrzenną
Uczy myślenia komputacyjnego
Poszerza warsztat pracy nauczyciela
Posiada obudowę metodyczną i edukacyjną
W pakiecie znajdziesz również:
Scenariusze zajęć z instrukcjami gier
Karty pracy
Zawartość pakietu
SZACHOWNICE
Pragniesz nauczyć się gry w szachy? A może znasz już zasady i chcesz rozwinąć swoje umiejętności? Zostań mistrzem szachów i sprawdź swoje możliwości logicznego myślenia. Gra oferuje 3 poziomy trudności i skupia się na sztuce logicznego myślenia. Przygotowane zadania umożliwiają zapoznanie się z zasadami gry w szachy, tworzenie strategii, naukę adresowania poprzez zapis notacji szachów oraz dostrzeganie algorytmów.
DOMINO
Grając w „Domino”, przekonasz się, że jeden źle dopasowany element może zaważyć na całym kodzie! Znajdź błędy i zdobądź cenne umiejętności z zakresu łańcuchów i programowania. Gra opiera się na koordynacji wzrokowo-ruchowo-przestrzennej i myśleniu komputacyjnym. Umożliwia rozpoznanie figur i kształtów, wyszukiwanie błędów, tworzenie łańcuchów i sekwencji. Wirtualne domino stanowi świetne wprowadzenie do świata programowania bez użycia komputera, przez ruch i zabawę.
PORT MORSKI
Zarządzanie przeładunkiem towarów w porcie morskim to trudne zadanie wymagające umiejętności z zakresu logistyki, matematyki i logiki. Na szczęście możesz skorzystać z pomocy robotów- transporterów, które pomogą Ci właściwie ustawić wszystkie kontenery. Dzięki nauce poprzez zabawę zdobędziesz nowe kompetencje w zakresie pracy zespołowej z wykorzystaniem technologii, programowania i robotów.
KODOWANIE-DEKODOWANIE
Wykaż się spostrzegawczością, szukając podobieństw i różnic! „Kodowanie-dekodowanie” to 3-poziomowa gra o tematyce matematyczno-logicznej. Naucz się lepiej pracować w zespole i poznaj podstawy programowania bez użycia komputera!
Wszędzie tam, gdzie wymagana jest możliwość przemieszczania Magicznego Dywanu, proponujemy Mobilny statyw. Jest to solidna stalowa konstrukcja umożliwiająca korzystanie z podłogi interaktywnej, która powieszona jest w najlepszym do tego punkcie, czyli nad użytkownikami.
Kompatybilny z urządzeniami Magiczny Dywan 2.0 i onEVO