Przeżyj fascynującą lekcję anatomii dzięki technologii 360° VR! Zanurz się w krwiobiegu, płucach i jelicie cienkim, odkrywając tajemnice ludzkiego ciała. Virtuali-Tee to edukacyjna zabawka idealna dla dzieci w wieku 6–12 lat, zweryfikowana przez specjalistów medycznych i uwielbiana przez nauczycieli. Wystarczy pobrać aplikację, założyć interaktywną...
Cena229,00 zł
Nasza poprzednia cena
Cena podstawowa269,00 zł
Treści zawarte w grach są zgodne z podstawą programową i wspierają aż 11 przedmiotów szkolnych!
Pakiet EDU QUIZY to wyjątkowe gry edukacyjne stworzone z myślą o uczniach klas IV-VIII szkół podstawowych. Innowacyjny pakiet zabaw będzie nieocenionym wsparciem w procesie nauki materiału z przedmiotów takich jak: matematyka, przyroda, język polski, historia, muzyka, plastyka, fizyka, chemia, biologia, geografia oraz język angielski. Dzięki wykorzystaniu Magicznego Dywanu onEVO dzieci będą mogły utrwalić wiedzę, wziąć udział w rywalizacji z kolegami i koleżankami, a także wypełnić swój wolny czas wartościową rozrywką. Pakiet oferuje 5 rozwiniętych mechanizmów quizowych, umożliwiających rozgrywkę jednoosobową, w parach lub w grupach. Gry opracowano w oparciu o metodę, która zakłada łączenie nauki i zabawy oraz zawiera elementy grywalizacji. Zakres merytoryczny przygotowanych zagadnień jest zgodny z wymaganiami aktualnie obowiązującej podstawy programowej. Pytania z 11 różnych dziedzin zapewnią dzieciom szeroki dostęp do wiedzy, angażując jednocześnie rodziców oraz nauczycieli do kreatywnego spędzania czasu i wspólnej nauki poprzez zabawę.
Dla kogo?
dzieci w wieku od 6 do 14 lat
Tryby rozgrywki:
jednoosobowa
w parach
w grupach
Co wyróżnia ten pakiet?
4 wyjątkowe gry współpracujące z innowacyjnym robotem photon
Posiada obudowę metodyczną i edukacyjną
Nie wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej i doświadczenia w programowaniu
Przystosowany do pracy na wszystkich etapach kształcenia
Łączy zabawę i naukę, wykorzystując elementy grywalizacji
Zawartość pakietu
STATKI
W przeciwieństwie do tradycyjnych statków, tutaj nie liczy się spryt i strategia, ale zasób wiedzy graczy! Aby oddać strzał w kierunku przeciwnika, przeczytaj pytanie i wskaż pra- widłową odpowiedź. Gracz broniący się przed atakiem, otrzymuje czasami szansę uratowania statku. Wystarczy, że odpowie na pytanie dodatkowe. W każdej rundzie możesz samo- dzielnie wybrać poziom trudności. Poprawne odpowiedzi na trudniejsze pytania, pozwolą szybciej sięgnąć po zwycięstwo! Zestaw gier obejmuje aż 11 różnych przedmiotów.
Liczba graczy / zespołów: 2 lub 4
Zakres tematyczny pytań: przyroda, matematyka, język polski, historia, muzyka, plastyka, chemia, biologia, fizyka, geografia, język angielski
Forma: quiz
Liczba tur: wiele
Czas jednej rozgrywki: od 5 do 15 minut
Cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna, koncentracja
KARUZELA
Karuzela to zestaw gier obejmujących 11 różnych przedmiotów. W kształt koła wpisane są różnokolorowe pola, pod który- mi kryją się pytania. Wylosuj jedno z nich, a następnie wskaż prawidłową odpowiedź. Je- śli Ci się uda, otrzymasz punkt. W przypadku błędnej odpowiedzi czeka Cię dodatkowe za- danie ruchowe. Pamiętaj, że w „Karuzeli” liczy się nie tylko wiedza, ale również czas!
Liczba graczy / zespołów: 2 lub 4
Zakres tematyczny pytań: przyroda, matematyka, język polski, historia, muzyka, plastyka, chemia, biologia, fizyka, geografia, język angielski
Forma: quiz
Liczba tur: 6
Czas jednej rozgrywki: od 5 do 15 minut
Cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna, koncentracja
SKOJARZENIA
Zagraj w „Skojarzenia” i poznaj innowacyjną metodę nauki oraz skutecznego zapamiętywania. Zapoznaj się z trzema hasłami i wybierz czwarte, które najlepiej do nich pasuje. Poszukaj zależności i pomyśl, co może łączyć wybrane słówka lub zdania. Wygrywa osoba, która prawidłowo wskaże największą liczbę właściwych skojarzeń.
Liczba graczy / zespołów: 1 – 4
Zakres tematyczny pytań: przyroda, matematyka, język polski, historia, muzyka, plastyka, chemia, biologia, fizyka, geografia, język
angielski
Forma: łamigłówka
Liczba tur: 6
Czas jednej rozgrywki: od 5 do 15 minut
Cechy gry: ruchowa, edukacyjna, koncentracja
MAPA MYŚLI
Te unikalne quizy to zestaw wciągają- cych gier opartych o schemat budowania map myśli bazujący na 4 różnych dzie- dzinach wiedzy. Wybierz poziom trud- ności, a następnie dobierz kolejno słowa klucze w taki sposób, aby utworzyły lo- giczne powiązanie tematyczne. Podczas rozgrywki liczy się wiedza, koncentracja i szybkość podejmowania decyzji.
Liczba tur: 5 Czas jednej rozgrywki: od 5 do 15 minut
Cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna, koncentracja
PIŁKA NOŻNA – QUIZ
Wygraj mecz piłki nożnej, w którym liczy się nie tylko refleks, ale także wiedza z zakresu 11 różnych przedmiotów! Każda poprawna odpowiedź na zadane pytanie może zmienić kierunek lotu futbolówki. W ten sam sposób możesz też sprawić, że piłka zbliży się do przeciwnej bramki. Im szybciej gracz będzie udzielał prawidłowych odpowiedzi, tym większa szansa na wygraną!
Liczba graczy / zespołów: 2
Zakres tematyczny pytań: przyroda, matematyka, język polski,
historia, muzyka, plastyka, chemia, biologia, fizyka, geografia, język
angielski
Forma: quiz
Liczba tur: 10-19
Czas jednej rozgrywki: od 5 do 15 minut
Cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna, koncentracja
Podana cena dotyczy montażu w stropie betonowym do wysokości 3,5m. Montaż w innym materiale niż strop betonowy, zwłaszcza na suficie podwieszanym z płyt gipsowych, lub gazobetonie, wymaga zastosowania wieszaka ściennego. Instalacja powyżej 3,5m wymaga sprzętu specjalistycznego i osobnej wyceny.