Koszulka edukacyjna Virtuali-Tee
Do pobrania darmowa aplikacja
Kompatybilna z większością systemów Android i IOS
Rozmiary: S - XL
Materiał: 100% bawełna
Można prać w pralce w temp. 30°C
Nie prasować!
Trzecia odsłona pakietu FUNKODOWANIE powstała z myślą o nauce programowania w klasach IV-VIII szkół podstawowych. Dzięki interaktywnym grom wykorzystującym Magiczny Dywan onEVO dzieci i młodzież nie muszą korzystać z komputerów, aby poznać fascynujący świat pisania programów. Pakiet zabaw i sytuacji edukacyjnych o tematyce matematyczno-przyrodniczo-logiczno-muzycznej nie tylko rozwija koordynację wzrokowo-ruchowo-przestrzenną, ale także uczy myślenie komputacyjnego. Wciągające gry zawierają również elementy kodowania i dekodowania, a także sterowania obiektami. Dzięki dodatkowym materiałom dydaktyczno-metodycznym FUNKODOWANIE III stanie się idealnym narzędziem w rękach nauczycieli chcących rozwijać programistyczne kompetencje swoich uczniów poprzez zabawę. Wszystkie przygotowane gry spełniają wymagania aktualnie obowiązującej podstawy programowej.
Dla kogo?
Dzieci w wieku od 9 do 14 lat
Tryby rozgrywki:
Jednoosobowa
W parach
W grupach
Co wyróżnia ten pakiet?
4 gry uczące programowania poprzez zabawę i ruch
Nauka programowania na różnych urządzeniach
Eksperymentowanie, poszukiwanie i rozwiązywanie problemów przez czniów uczy myślenia komputacyjnego
Zgodność z wymaganiami aktualnie obowiązującej podstawy programowej,
Wykorzystanie różnorodnych zmysłów i stylów uczenia się
Programowanie w parach lub grupach
w pakiecie znajdziesz również:
scenariusze zajęć z instrukcjami gier
karty pracy
Zawartość pakietu
STACJA KOSMICZNA
Praca na Stacji Kosmicznej to zajęcie dla najlepszych! Czy Twój zespół poradzi sobie z przygotowaniem miejsca dla kolejnych Ziemian? W tej 3-poziomowej grze o tematyce matematyczno-logicznej nauczysz się programowania w ruchu, sterowania robotem, myślenia przestrzennego, analogicznego i logicznego. „Stacja Kosmiczna” to idealne wprowadzenie do świata programowania – bez użycia komputera, przez ruch i zabawę.
RUROCIĄG
Napraw uszkodzony rurociąg, a następnie zaprojektuj własną konstrukcję zbudowaną z rur. Praca z wykorzystaniem technologii pobudzi matematyczno-logiczne obszary mózgu, ucząc jednocześnie pracy w zespole. To idealne wprowadzenie do świata programowania, a co najważniejsze – komputer wcale nie będzie Ci potrzebny!
MAGICZNE WZORY
Lubisz łamigłówki i gry logiczne? Jeśli tak, „Magiczne wzory” skupiające się na zagadnieniach z zakresu matematyki i logiki na pewno przypadną Ci do gustu! Programowanie wcale nie musi być trudne, o czym przekonasz się, rozwiązując przygotowane zadania. Gra oparta jest na rozwijaniu pracy zespołowej z wykorzystaniem technologii.
MISTRZ LICZENIA
Zostań mistrzem liczenia i sprawdź się w dodawaniu! Ta 3-poziomowa gra udowadnia, że zagadnienia takie jak wzory, przekształcenia i algorytmy mogą stanowić podstawę wspaniałej zabawy! Ucz się i rozwijaj także percepcję i pamięć wzrokową!
Podana cena dotyczy montażu w stropie betonowym do wysokości 3,5m. Montaż w innym materiale niż strop betonowy, zwłaszcza na suficie podwieszanym z płyt gipsowych, lub gazobetonie, wymaga zastosowania wieszaka ściennego. Instalacja powyżej 3,5m wymaga sprzętu specjalistycznego i osobnej wyceny.
Wszędzie tam, gdzie wymagana jest możliwość przemieszczania Magicznego Dywanu, proponujemy Mobilny statyw. Jest to solidna stalowa konstrukcja umożliwiająca korzystanie z podłogi interaktywnej, która powieszona jest w najlepszym do tego punkcie, czyli nad użytkownikami.
Kompatybilny z urządzeniami Magiczny Dywan 2.0 i onEVO