Brak dostawców

Wszystkie bestsellery

Pakiet KROK PO KROKU - OnEvo

EVO-01188REW

Rozszerzający pakiet do Magicznego Dywanu OnEvo

3 000,00 zł
Brutto
Ilość
W magazynie

 

Security policy (edit with module Customer reassurance)

 

Delivery policy (edit with module Customer reassurance)

 

Return policy (edit with module Customer reassurance)

Opis

Unikalny pakiet gier rehabilitacyjnych, rozwijających i kształtujących motorykę dużą u dzieci.

Chodzenie to umiejętność, którą nabywamy jako dzieci i stale rozwijamy. Siedzący tryb życia rodzi coraz liczniejsze problemy z koordynacją wzrokowo-ruchową. Dzieci mają kłopot ze skakaniem, bieganiem i utrzymaniem równowagi. Rehabilitacja maluchów, osób z nie-pełnosprawnością a nawet dorosłych nie jest łatwym zadaniem. Dzięki zastosowaniu nowej technologii, dzieci ćwiczą, świetnie się przy tym bawiąc, a terapia staje się niezwykle atra-kcyjna. Koniec z monotonnymi i żmudnymi ćwiczeniami! Pakiet KROK PO KROKU z obszaru REV otwiera zarówno przed pacjentami, jak i terapeutami, zupełnie nowe możliwości. Gry nie tylko kształtują motorykę dużą u najmłodszych, ale także idealnie sprawdzą w rehabilitacji osób po udarach. Unikalna kompozycja 15 aplikacji, opracowana we współpracy z fizjoterapeutą, pozwala na rozwijanie orientacji w schemacie własnego ciała, kształtuje zwinność i gibkość. Poprzez specjalną aplikację KALIBRATOR, urządzenie pozwala na ustawienie rozmiaru stopy, rozstawu bioder oraz długości kroku ćwiczącego, co ułatwia korzysta-nie z aplikacji i umożliwia ich personalizację. Wśród oferowanych w ramach pakietu KROK PO KROKU gier, znajdują się ćwiczenia wykorzystujące skoki, podskoki czy rzuty, a także aplikacje oparte na zachowywaniu równowagi. Bezpieczny i kolorowy świat rozszerzonej rzeczywistości sprawi, że maluchy chętnie wykonają ćwiczenia i wypracują właściwą postawę bądź rozwiną umiejętność kontroli tułowia. W rozgrywkach możliwe jest użycie przyborów rehabilitacyjnych lub bardziej niekonwencjonalnych pomocy – gumy pasmanteryjnej, butelek czy sznurków, które nie tylko urozmaicą przebieg gry, ale także pozytywnie wpłyną na rezultat całej terapii. 

Aplikacje podzielone są na trzy zestawy: MIASTO, NATURA i WAKACJE, a w obrębie każdego do dyspozycji graczy jest 5 fascynujących gier rozgrywających się w domu, w przestrzeni miejskiej, na plaży, na dyskotece czy w parku! Postać stonogi pomoże graczowi w przejściu przez wszystkie zadania.

Dla kogo?

 Pakiet idealnie sprawdzi się w terapii dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym (klasy I-V), ale także w rehabilitacji dzieci i dorosłych z niepełnosprawnościami. Pakiet KROK PO KROKU w szczególności dedykowany jest: 

  • dzieciom zdrowym, aby wspomagać ich rozwój motoryczny,
  • dzieciom z dziecięcym porażeniem mózgowym,
  • dzieciom po wypadkach komunikacyjnych z zaburzeniami ośrodkowego układu nerwowego oraz  złamaniach kończyn dolnych,
  • dzieciom z wrodzonymi wadami genetycznymi,
  • dzieciom z ubytkami kończyn (wady wrodzone), po amputacji kończyn dolnych po zaprotezowaniu,
  • dzieciom mającym zły wzorzec chodu, stawiającym stopy do środka lub chodzącym na palcach,
  • dzieciom z zaburzeniami równowagi, koordynacji wzrokowo-ruchowej czy z ogólnymi problemami w zakresie motoryki dużej- zwinności, gibkości czy szybkości ruchu,
  • dorosłym z rozmaitymi jednostkami chorobowymi.

Pakiet rozwija i kształtuje:

  • ogólną sprawność fizyczną,
  • koordynację wzrokowo-ruchową, równowagę, skoczność, zwinność i gibkość,
  • aparat więzadłowy stóp, mięśnie tułowia oraz kończyn górnych,
  • umiejętność kontroli tułowia, 
  • stabilizację mięśnie tułowia oraz obręczy barkowej,
  • w połączeniu ze sprzętem stawiającym opór i obciążeniem może wzmacniać kończyny górne lub dolne ćwiczącego.

O autorce: 

Anna Czekiel
Jest absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, na kierunku fizjoterapia. Ponadto, na Elbląskiej Uczelni Humanistyczno-Ekonomicznej, ukończyła przygotowanie peda-gogiczne. Od 2006 roku pracuje jako fizjoterapeutka, rehabilitantka dziecięca, specjalizuje specjalizująca się w terapii ręki. Od 2010 prowadzi także rehabilitację ruchową dzieci z niepełnosprawnościami, a swoją pasją i doświadczeniem dzieli  się zarówno z pacjentami, jak i ich rodzinami.

Pakiet „Krok po kroku” to według mnie świetne narzędzie pracy dla fizjoterapeutów, nauczycieli wychowania fizycznego, terapeutów zajęciowych czy  pedagogów. Połączenie elektroniki i  ruchu niesamowicie angażuje najmłodszych do ćwiczeń. Kolorowa grafika,  sprzęt rehabilitacyjny oraz ciekawa fabuła gier spodoba się najmłodszym. Plansze  skoncentrowane są na stabilizacji mięśnia tułowia oraz korekcji nieprawidłowego wzorca chodu. Pakiet będzie przeplatany ćwiczeniami koordynacji wzrokowo-ruchowej, ćwiczeniami równoważnymi oraz ćwiczeniami skocznymi. Na szczególną uwagę zasługuje według mnie część pakietu MIASTO, w której przypominamy zapomniane zabawy podwórkowe. Dzięki połączeniu rozszerzonej rzeczywistości z przyrządami typu skakanka, linka czy guma do ska-kania zabawa staje się ciekawsza. W poszczególnych planszach będziemy wykorzystywać sprzęt do ćwiczeń, a także przedmioty codziennego użytku: butelki plastikowe, nakrętki, sznurek, gumę pasmanteryjną, poduszki czy koce itd. W swojej pracy staram się działać niekonwencjonalnie, a ciężką pracę dzieci zamieniam w zabawę, która daje znacznie lepsze rezultaty.” 

Przybory zalecane do użycia podczas zajęć:

  1. Piłka gimnastyczna (duża)
  2. Dyski sensoryczne miękkie 
  3. Woreczki gimnastyczne (mogą być z cyferkami)
  4. Piłka gimnastyczna (mała) 
  5. Guma do skakania
  6. Skakanka 

Opcjonalnie:

  • ciężarki do ćwiczeń na kończyny dolne 
  • sznur dł. 5 metrów do skakania
  • piłka gumowa
  • pachołki do ćwiczeń

Jeśli nie masz przyborów w swojej placówce, a chciałbyś je dokupić skontaktuj się z nami!


Zawartość pakietu


PIASKOWE STÓPKI

Aby nauczyć się właściwego wzorca chodu, podążaj śladami stópek w odpowiednim tempie. Czy stonoga dałaby radę zrobić to samo?


ZBIERANIE MUSZELEK

Jesteśmy na plaży. Naszym zadaniem jest, wspólnie ze stonogą, pozbierać jak najwięcej przepięknych muszelek i kształtów! Wspólnie utrwalimy działania matematyczne, umiejętność rozpoznawania kształtów oraz doskonalenie umiejętności grupowania elementów.


CYRK

Wspólnie ze stonogą udaliśmy się do cyrku, gdzie postanowiliśmy spróbować naszych sił w chodzeniu po linie. Podążaj po pojawiających się śladach stópek. Uważaj, aby nie spaść w dół z wąskiej liny. Uważnie stawiaj stopy, balansując tułowiem.


PIŁKA NOŻNA PLAŻOWA

Stonoga rzuca Ci wyzwanie, jak wiele bramek jesteś w stanie strzelić swojemu przeciwnikowi? Wybierz, czy zagrasz sam
– strzelając rzuty karne, czy rywalizując z innymi. Broń swojej bramki, aby pokonać rywala! Możesz użyć zarówno wirtualnej, jak i prawdziwej piłki!


KRABY

Na plażę dostały się kraby, wspólnie ze stonogą spróbujmy wyłapać ich jak najwięcej, by wrzucić je wszystkie
z powrotem do wody. W tej grze bardzo ważne jest użycie przyrządów rehabilitacyjnych, które urozmaicają ją i dadzą większe możliwości! Razem poćwiczymy mięśnie tułowia z pomocą dużej rehabilitacyjnej piłki lub koordynację wzrokowo-ruchową z pomocą małej piłki.


PRZEPRAWA PRZEZ RZEKĘ

Tym razem stonoga musi przeprawić się przez rzekę, niestety nie da rady sama bo się boi. By jej pomóc stawiaj ostrożnie kroki i przekonaj ją, że nie jest to takie trudne. Wspólnie będziemy doskonalić umiejętność chodzenia.


ŁOWIENIE RYBEK

Stonoga proponuje zawody w łapaniu rybek. Sprawdź, ile dasz radę ich złowić. Uwa-żaj, aby nie wpaść do rzeki i się nie zmoczyć. Łapiąc rybki pracujemy nad równowagą i stabilizacją mięśni tułowia. W rozgrywce możliwe jest użycie realnych przyrządów rehabilitacyjnych.


LAWA

Wybuchł okoliczny wulkan! Pomóż stonodze zebrać najwięcej kryształków, zanim zaleje je lawa. Uważaj na pękające podłoże wulkaniczne! Bądź szybki i czujny. Korzystaj ze swojej gibkości i zwinności.


MOST NAD PRZEPAŚCIĄ

Stąpaj ostrożnie po każdej desce i przejdź przez wiszący most. Ciekawe, czy stonoga również da radę? Pamiętaj, by zachować odpowiednie tempo, inaczej deski popękają!


KŁODA

Stonoga zorganizowała zawody z użyciem kłody. Obserwuj planszę i powtarzaj kroki po wyświetlających się śladach.


GRY MIEJSKIE

W mieście odbywa się wielki konkurs zabaw podwórkowych. Razem ze stonogą spróbujcie swoich sił w skokach
przez gumę, skakankę i zagrajcie w klasy. W czasie wspólnej zabawy kształtujemy skoczność, równowagę oraz koordynację wzrokowo-ruchową!


RĘCE I STÓPKI

A teraz pora na rozciąganie. Zagrajcie wspólnie ze stonogą i sprawdźcie, czy potraficie stawiać rączki i stópki zgodnie
z instrukcją! Rywalizujcie w grupie i ćwiczcie spostrzegawczość oraz szybkość.


DYSKOTEKA

Stonoga zaprosiła nas na dyskotekę, pokaż-my jej, kto jest mistrzem parkietu. Stawiaj stopy według symboli pojawiających się na planszy. Kiedy pojawia się kółko – idziemy na piętach, kiedy pięć kółeczek (gąsienica) – idziemy na palcach, a kiedy fasolki – stajemy na zewnętrznych stronach stopy. Podczas tego nietypowego tańca kształtujemy wysklepienie stopy!


PARK

Omijaj przeszkody według śladów jakie zostawiła Ci stonoga. Uważaj, aby się nie potknąć!


GRY ULICZNE

Sprawdź się z przeciwnikiem w grze w kółko i krzyżyk, a później poruszając się po wyznaczonych polach. Spróbuj także przybić piątkę stonodze.

Szczegóły produktu
EVO-01188REW
34 Przedmioty
Zobacz także
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: mont_006

MONTAŻ MAGICZNEGO DYWANU

Podana cena dotyczy montażu w stropie betonowym do wysokości 3,5m. Montaż w innym materiale niż strop betonowy, zwłaszcza na suficie podwieszanym z płyt gipsowych, lub gazobetonie, wymaga zastosowania wieszaka ściennego.  Instalacja powyżej 3,5m wymaga sprzętu specjalistycznego i osobnej wyceny.

Cena 950,00 zł
Więcej
W magazynie

Śledź nas na Facebooku