Przeżyj fascynującą lekcję anatomii dzięki technologii 360° VR! Zanurz się w krwiobiegu, płucach i jelicie cienkim, odkrywając tajemnice ludzkiego ciała. Virtuali-Tee to edukacyjna zabawka idealna dla dzieci w wieku 6–12 lat, zweryfikowana przez specjalistów medycznych i uwielbiana przez nauczycieli. Wystarczy pobrać aplikację, założyć interaktywną...
Cena229,00 zł
Nasza poprzednia cena
Cena podstawowa269,00 zł
Aktywizacja dzieci i młodzieży o różnych deficytach.
Gry dostępne w pakiecie MAGIA RUCHU pełnią funkcję rehabilitacyjną, edukacyjną i rewalidacyjną. Stanowią nieocenioną po- moc w pracy z dziećmi i młodzieżą o różnych deficytach rozwojowych. To zestaw 15 zabaw ruchowych, które korygują, symulują zaburzone percepcje, usprawniają funkcje motoryczne, wprowadzają orientację w schemacie ciała i orientację w przestrzeni, a także dają szansę na regulację emocji. W grach wykorzystano wyraziste kolory oraz jednolite i jasne tła, które nie rozprasza- ją uwagi dzieci, pozwalając im skupić się na faktycznym działaniu. Wszystkie elementy aktywne odpowiednio powiększono, a dynamika gier została spowolniona, aby podopieczni mogli osiągać sukcesy we własnym tempie. Dodatkowym udogodnie- niem są zróżnicowane poziomy trudności pozwalające dostosować zabawę do możliwości dzieci. Motywującym elementem rozgrywki są nagrody w postaci braw i uśmiechów, które pojawiają się po udanym zakończeniu poszczególnych aktywności. Co ważne, część gier zaprojektowano w pionie, aby wydłużyć czas koncentracji uwagi dzieci. Dzięki temu mają one więcej czasu na wykonanie zadań, co zwiększa szansę na odniesienie sukcesu. Korzystanie z Magicznego Dywanu onEVO wraz z pakietem MAGIA RUCHU zachęca dzieci do samodzielnego działania i pokonywania kolejnych stopni trudności!
Pakiet magia ruchu wspomaga:
Doskonalenie percepcji wzrokowo-ruchowych
Usprawnianie motoryczne (płynność ruchów)
Obniżenie bądź wzmocnienie napięcia mięśniowego
Tworzenie podopiecznym szans optymalnego, wszechstronnego rozwoju
Pracę z deficytami rozwojowymi (np. opóźnienie rozwoju motoryki dużej ciała lub rąk)
Wzmocnienie poczucia sprawstwa, własnej wartości
Wprowadzenie somatognozji, orientacji w przestrzeni
Usprawnianie analizy i syntezy wzrokowej
Korygowanie, stymulowanie zaburzonych percepcji
Umiejętności w zakresie regulacji emocji i sposobu ich wyrażania
Harmonizowanie funkcji wzrokowych i ruchowych
Współdziałanie funkcji wzrokowych, słuchowo-językowych i ruchowych
Poprawę i doskonalenie wolniejszego tempa rozwoju niektórych funkcji psychomotorycznych w stosunku do wieku podopiecznego
Integrację zmysłów
Metody wykorzystywane w grach dostępnych w pakiecie magia ruchu:
Metoda ośrodków pracy
Metoda Glenna Domana
Metoda Felicji Affolter
Metoda dziesięciu placów
Metoda zabawowa
Metoda Weroniki Sherborne
Metoda dobrego startu
Metoda Bon Depart
Metoda 8 inteligencji Gardnera
Metoda N.C. Kepharta
Metoda „gym brain”
Metoda wychowania przedszkolnego L. Wygotskiego
Przygotowane gry opracowano we współpracy ze specjalistami: mgr Agnieszką Gierek-Kęsik i mgr Irminą Buczek.
Zawartość pakietu
DŹWIĘKI
Gra dźwiękowo-wzrokowo-słuchowa polegająca na wybieraniu odpowiednich par instrumentów muzycznych.
MEMORY
Gra wzrokowa polegająca na zapamiętywaniu i odkrywaniu par takich samych obrazków.
ŻELAZKO
Gra ruchowo-koordynacyjna polegające na prasowaniu żelazkiem wybranych części garderoby
MALOWANIE
Gra ruchowo-wzrokowa polegająca na malowaniu i zabawie kolorami oraz kształtami.
KAŁUŻE
Gra zręcznościowo-wzrokowo-słuchowa polegająca na rozchlapywaniu wody z kałuży.
KSZTAŁTY
Gra ruchowo-wzrokowa polegające na dopasowywaniu kształtów do wyświetlanego wzorca.
RÓB TO CO JA
Gra ruchowa polegająca na powtarzaniu ćwiczeń gimnastycznych wykonywanych przez bohaterów prowadzących zabawę.
ZWIERZĘTA
Gra słuchowo-wzrokowa polegająca na rozpoznawaniu postaci i odgłosów zwierząt.
MUSZELKI
Gra sprawnościowa polegająca na łapaniu muszelek wynurzających się z wody.
POJAZDY
Gra słuchowo-wzrokowa polegająca na rozpoznawaniu rodzajów pojazdów oraz wydawanych przez nie dźwięków.
LABIRYNT
Gra koordynacyjno-ruchowa polegająca na prowadzeniu zwierząt lub przedmiotów przez labirynt.
OTOCZENIE DOMOWE
Gra słuchowo-wzrokowa polegająca na rozpoznawaniu rzeczy i dźwięków w otoczeniu domowym
KWIATY W OGRODZIE
Gra ruchowo-wzrokowa polegająca na doglądaniu kwiatów rosnących w ogrodzie.
KALEJDOSKOP
Gra relaksacyjna polegająca na zabawie z kalejdoskopem.
SZABLON
Gra ruchowo-wzrokowa polegająca na rozpoznawaniu i dopasowywaniu elementów do ich szablonów.
Wszędzie tam, gdzie wymagana jest możliwość przemieszczania Magicznego Dywanu, proponujemy Mobilny statyw. Jest to solidna stalowa konstrukcja umożliwiająca korzystanie z podłogi interaktywnej, która powieszona jest w najlepszym do tego punkcie, czyli nad użytkownikami.
Kompatybilny z urządzeniami Magiczny Dywan 2.0 i onEVO
Podana cena dotyczy montażu w stropie betonowym do wysokości 3,5m. Montaż w innym materiale niż strop betonowy, zwłaszcza na suficie podwieszanym z płyt gipsowych, lub gazobetonie, wymaga zastosowania wieszaka ściennego. Instalacja powyżej 3,5m wymaga sprzętu specjalistycznego i osobnej wyceny.