Brak dostawców

Indeks: CUR0102VPL

Edukacyjna e-koszulka Virtuali-Tee

Przeżyj fascynującą lekcję anatomii dzięki technologii 360° VR! Zanurz się w krwiobiegu, płucach i jelicie cienkim, odkrywając tajemnice ludzkiego ciała. Virtuali-Tee to edukacyjna zabawka idealna dla dzieci w wieku 6–12 lat, zweryfikowana przez specjalistów medycznych i uwielbiana przez nauczycieli. Wystarczy pobrać aplikację, założyć interaktywną...

Cena 269,00 zł
More
Obecnie brak na magazynie
Wszystkie bestsellery

Pakiet WCZESNE CZYTANIE

EVO-01186REW

32 aplikacje dla dzieci w wieku 4-8 lat, zaczynających przygodę z czytaniem

3 512,88 zł
Brutto
Ilość
W magazynie

 

Regulamin sklepu

 

Polityka prywatności

 

Warunki dostawy

Opis

Możliwość samodzielnego przechodzenia gier

Nauka czytania oparta na metodzie Integracji Funkcji Wykonawczych to świetna zabawa, która pomoże skutecznie wprowadzić dzieci w świat liter, sylab i wyrazów. 32 gry przygotowane w ramach pakietu WCZESNE CZYTANIE wykorzystują naturalną ciekawość maluchów. Pakiet wspiera również rozwój i umiejętność sięgania do funkcji wykonawczych, takich jak: uwaga, pamięć robocza, wnioskowanie, odbieranie informacji zwrotnych i rozwiązywanie problemów.

To właśnie dzięki nim dzieci mogą w naturalny sposób budować strategię czytania. Cały proces nauki z pakietem WCZESNE CZYTANIE odbywa się wielokanałowo – poprzez ruch i doświadczanie, z jednoczesnym wykorzystaniem zmysłów wzroku i słuchu. Dzięki atrakcyjnej formie i zróżnicowanym zadaniom dzieci mają wewnętrzną motywację do pracy, a przede wszystkim świetnie się bawią. Starannie zaprojektowane gry pozwalają ćwiczyć koncentrację uwagi i rozwijać umiejętności komunikacyjne, nie hamując przy tym naturalnej potrzeby ruchu. WCZESNE CZYTANIE to nowoczesna edukacja i efektywne wspieranie rozwoju dziecka!

Dla kogo:

  • Dzieci w wieku od 4 do 8 lat
  • Dzieci zagrożone dysleksją
  • Dzieci zaczynające przygodę z czytaniem

Do wykorzystania podczas zajęć:

  • Edukacyjnych
  • Stymulujących rozwój psychoruchowy
  • Korekcyjno-kompensacyjnych
  • Rewalidacyjnych

Co wyróżnia ten pakiet?

  • 32 gry budujące strategię czytania u dzieci
  • Ćwiczenie koncentracji uwagi
  • Nauka liter drukowanych, pisanych, wielkich i małych
  • Trening giętkości poznawczej
  • Wiele poziomów zaawansowania
  • Nauka poprzez ruch, doświadczenie i wykorzystanie zmysłów

Jak wygląda nauka z pakietem wczesne czytanie?

Dziecko:

  • Rozpoczyna wczesną naukę czytania od wyrazów dźwiękonaśladowczych, sylab, liter,by następnie czytać proste wyrazy
  • Słucha, koduje, obserwuje i odpowiednio reaguje, będąc w ruchu
  • Kojarzy graficzny zapis (literę) z dźwiękiem (głoską)
  • Rozpoznaje litery, sylaby, proste wyrazy i przyporządkowuje je do konkretnego dźwięku
  • Dokonuje analizy i syntezy wyrazu
  • Przyporządkowuje odczytywane wyrazy do obrazków i obrazki do wyrazów

Zawartość pakietu


ETAP I

GRA ZADANIA ROZWIJAJĄCE STRATEGIE WCZESNEGO CZYTANIA UMIEJĘTNOŚCI WYKONAWCZE
• Wprowadzenie zasady zgodnie z założeniami metody Integracji Funkcji Wykonawczych • Giętkość poznawcza
• Utrzymywanie uwagi
• Powtarzanie wyrażeń dźwiękonaśladowczych w powiązaniu z ilustracją
• Identyfikowanie słuchowe i wzrokowe
• Giętkość poznawcza
• Utrzymywanie uwagi
• Pozorne czytanie wyrażeń dźwiękonaśladowczych wsparte identyfikacją właściwej ilustracji
• Rozwijanie słuchu fonematycznego
• Giętkość poznawcza
• Utrzymywanie uwagi
• Hamowanie
• Zapamiętywanie wyrażeń dźwiękonaśladowczych w oparciu o animację sytuacyjną
• Identyfikacja graficzna, rozumienie znaczeń
• Giętkość poznawcza
• Planowanie

ETAP II

GRA ZADANIA ROZWIJAJĄCE STRATEGIE WCZESNEGO CZYTANIA UMIEJĘTNOŚCI WYKONAWCZE
• Powtarzanie wyrażeń dźwiękonaśladowczych w oparciu o animację sytuacyjną
• Identyfikacja graficzna, rozumienie znaczeń
• Giętkość poznawcza
• Wprowadzenie zasady zgodnie z założeniami metody Integracji Funkcji Wykonawczych • Pamięć robocza
• Hamowanie
• Zapoznanie z graficznym obrazem litery w oparciu o animację sytuacyjną • Giętkość poznawcza
• Sprawdzanie rozumienia – przyporządkowanie wyrażeń dźwiękonaśladowczych w oparciu o animację sytuacyjną
• Identyfikowanie słuchowe i wzrokowe
• Giętkość poznawcza
• Planowanie
• Hamowanie

ETAP III

GRA ZADANIA ROZWIJAJĄCE STRATEGIE WCZESNEGO CZYTANIA UMIEJĘTNOŚCI WYKONAWCZE
• Analiza wzrokowa materiału sylabowego wsparta animacją ilustrująca proces syntezy
• Zachowanie kierunku czytania od strony lewej do prawej
• Planowanie
• Sprawdzanie rozumienia – przyporządkowanie wyrażeń dźwiękonaśladowczych do odpowiednich ilustracji
• Identyfikowanie słuchowe i wzrokowe
• Pamięć robocza
• Hamowanie
• Zapoznanie z graficzną prezentacją głoski w oparciu o animację sytuacyjną • Giętkość poznawcza
• Utrzymywanie uwagi
• Planowanie
• Pozorne czytanie wyrażeń dźwiękonaśladowczych wsparte identyfikacją właściwej ilustracji
• Rozwijanie słuchu fonematycznego
• Giętkość poznawcza
• Utrzymywanie uwagi
• Hamowanie

ETAP IV

GRA ZADANIA ROZWIJAJĄCE STRATEGIE WCZESNEGO CZYTANIA UMIEJĘTNOŚCI WYKONAWCZE
• Analiza wzrokowa materiału literowego wsparta animacją ilustrującą proces syntezy wzrokowosłuchowej • Giętkość poznawcza
• Planowanie
• Graficzna identyfikacja litery
• Rozwijanie umiejętności słuchowo-językowych
• Giętkość poznawcza
• Utrzymywanie uwagi
• Hamowanie
• Zapoznanie z graficznym obrazem sylaby w oparciu o animację sytuacyjną
• Rozwijanie umiejętności słuchowych
• Giętkość poznawcza
• Planowanie
• Zapoznanie z graficzną prezentacją głoski w oparciu o animację sytuacyjną • Giętkość poznawcza

ETAP V

GRA ZADANIA ROZWIJAJĄCE STRATEGIE WCZESNEGO CZYTANIA UMIEJĘTNOŚCI WYKONAWCZE
• Eksponowanie grup sylab otwartych zaczynających się na tę samą literę
• Doskonalenie umiejętności słuchowych
• Giętkość poznawcza (odkrywanie zasady)
• Utrzymywanie uwagi
• Zapoznanie z graficzną prezentacją głoski w oparciu o animację sytuacyjną
• Identyfikowanie słuchowe i wzrokowe
• Giętkość poznawcza
• Utrzymywanie uwagi
• Planowanie
• Wzrokowe różnicowanie sylab na podstawie animacji
• Ćwiczenie umiejętności słuchowych
• Giętkość poznawcza
• Pamięć robocza
• Utrzymywanie uwagi
• Powtarzanie wyrażeń dźwiękonaśladowczych wspomagane ilustracją
• Identyfikowanie słuchowe i wzrokowe
• Giętkość poznawcza
• Planowanie

ETAP VI

GRA ZADANIA ROZWIJAJĄCE STRATEGIE WCZESNEGO CZYTANIA UMIEJĘTNOŚCI WYKONAWCZE
• Synteza sylabowa z wykorzystaniem materiału obrazkowego
• Ćwiczenie funkcji słuchowo-językowych
• Giętkość poznawcza
• Planowanie
• Grupowanie takich samych głosek zróżnicowanych graficznie
• Integracja wzrokowo-słuchowa
• Giętkość poznawcza
• Utrzymywanie uwagi
• Planowanie
• Hamowanie
• Wyodrębnianie pierwszej głoski z nazwy obrazka
• Ćwiczenia słuchu fonematycznego wsparte ilustracją
• Giętkość poznawcza
• Utrzymywanie uwagi
• Hamowanie
• Analiza wzrokowa materiału literowego wsparta animacją ilustrującą proces analizy wzrokowosłuchowej • Giętkość poznawcza
• Utrzymywanie uwagi
• Planowanie i organizacja

ETAP VII

GRA ZADANIA ROZWIJAJĄCE STRATEGIE WCZESNEGO CZYTANIA UMIEJĘTNOŚCI WYKONAWCZE
• Analiza i synteza materiału wyrazowego wspomagana animacją
• Rozwijanie słuchu fonematycznego
• Giętkość poznawcza
• Utrzymywanie uwagi
• Hamowanie
• Uzupełnianie wyrazu ostatnią literą
• Synteza wzrokowo-słuchowa
• Giętkość poznawcza
• Pamięć robocza
• Rozpoznawanie litery
• Wyodrębnianie pierwszej głoski z nazwy obrazka
• Giętkość poznawcza
• Utrzymywanie uwagi
• Hamowanie
• Synteza wzrokowo-słuchowa materiału wyrazowego wspomagana animacją sytuacyjną
• Integracja słuchowo-wzrokowo-ruchowa
• Giętkość poznawcza
• Planowanie

ETAP VIII

GRA ZADANIA ROZWIJAJĄCE STRATEGIE WCZESNEGO CZYTANIA UMIEJĘTNOŚCI WYKONAWCZE
• Identyfikacja wyrażeń dźwiękonaśladowczych na materiale literowym • Giętkość poznawcza
• Utrzymywanie uwagi
• Hamowanie
• Dopasowanie obrazka do wyrazu • Giętkość poznawcza
• Pamięć robocza
• Różnicowanie liter podobnych graficznie
• Identyfikowanie słuchowe i wzrokow
• Giętkość poznawcza
• Utrzymywanie uwagi
• Hamowanie
• Wysłuchiwanie wyodrębnionej pierwszej sylaby
• Synteza wzrokowo-słuchowa
• Giętkość poznawcza
• Utrzymywanie uwagi
• Planowanie
• Hamowanie
Szczegóły produktu
EVO-01186REW
30 Przedmioty
Zobacz także
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Pakiet aplikacji: Edukacja żywieniowa

Edukacja Żywieniowa – zdrowy styl życia w interaktywnej formie!Pakiet Edukacja Żywieniowa to zestaw 6 interaktywnych aplikacji, które w kreatywny sposób uczą dzieci zasad zdrowego odżywiania. Wraz z bohaterem Brokułem Bruno mali odkrywcy wyruszają w fascynującą podróż przez różne epoki, poznając wartości odżywcze produktów, zasady zdrowej diety i...

Cena 2 581,77 zł
More
W magazynie

Pakiet aplikacji: FR 1 + FR 2

Pakiet FR 1 + FR 2 – 9 aplikacji do nauki języka francuskiego dla dzieci 3-7 lat to zestaw interaktywnych aplikacji, które wprowadzają najmłodszych w świat francuskiego poprzez zabawę. Dzięki różnorodnym grom dzieci poznają nowe słówka, ćwiczą pamięć, refleks i koordynację, a jednocześnie rozwijają aktywność fizyczną. Aplikacje łączą edukację z kreatywną...

Cena 1 720,77 zł
More
W magazynie

Pakiet aplikacji: Fitness dla najmłodszych - Poziom 1

Pakiet Fitness dla Najmłodszych Poziom 1 – Pierwsze kroki to zestaw 18 interaktywnych aplikacji, które łączą zabawę z ruchem i nauką. Stworzony z myślą o najmłodszych, wspiera rozwój psychoruchowy, kształtuje percepcję wzrokową i słuchową oraz rozwija koordynację i koncentrację. Dzięki różnorodnym aktywnościom dzieci poznają świat przyrody i ćwiczą...

Cena 2 335,77 zł
More
W magazynie

Pilot do Magicznego Dywanu 5.0

Pilot zdalnego sterowania do Magicznego Dywanu Kinebi to wygodne i intuicyjne narzędzie, które ułatwia obsługę urządzenia. Dzięki niemu możesz szybko przełączać aplikacje, dostosowywać ustawienia i zarządzać interaktywną przestrzenią.

Cena 55,35 zł
More
W magazynie

Pokrowiec na wieszak mobilny: Zebra

Nadaj swojemu Magicznemu Dywanowi wyjątkowy, przyjazny wygląd! Pokrowiec w kształcie zebry to idealne rozwiązanie do przedszkoli, szkół i sal terapeutycznych. Maskuje metalowy stojak, sprawiając, że urządzenie lepiej komponuje się z otoczeniem i staje się atrakcyjniejsze dla dzieci.

Cena 1 228,77 zł
More
W magazynie

Pilot do Magicznego Dywanu 4.0

Pilot zdalnego sterowania do Magicznego Dywanu 4.0 to wygodne i intuicyjne narzędzie, które ułatwia obsługę urządzenia. Dzięki niemu możesz szybko przełączać aplikacje, dostosowywać ustawienia i zarządzać interaktywną przestrzenią.

Cena 55,35 zł
More
W magazynie

Kinebi Pro Żłobek

Magiczny Dywan Kinebi 5.0 EDU ŻŁOBEK - PC z oprogramowaniem systemowym wraz z projektorem (FHD-LED), czujnikiem ruchu, WiFi, ramieniem obrotowym umożliwiającym projekcję na ścianę. W zestawie pakiet 10 aplikacji i gier EVO "START" oraz dedykowany pakiet dla dzieci w wieku żłobkowym EDU ŻŁOBEK.

Cena 18 325,77 zł
More
W magazynie

Pakiet aplikacji: Magia Ruchu

Magia Ruchu – interaktywne wsparcie dla dzieci z deficytami rozwojowymi Pakiet Magia Ruchu to 15 interaktywnych aplikacji wspierających rehabilitację, edukację i rewalidację dzieci z różnymi deficytami rozwojowymi. Gry i ćwiczenia rozwijają motorykę dużą i małą, koordynację wzrokowo-ruchową, orientację w przestrzeni oraz regulację emocji. Dzięki...

Cena 2 212,77 zł
More
W magazynie

Pakiet aplikacji: personalizowany

Pakiet Personalizowany – Twoja marka w centrum uwagi! Pakiet Personalizowany to nowoczesne narzędzie pozwalające tworzyć interaktywne gry i aplikacje reklamowe dopasowane do Twojej marki. Zestaw 21 aplikacji umożliwia pełną personalizację logo, kolorów, motywów, muzyki i animacji, dzięki czemu każda gra staje się wyjątkowym doświadczeniem dla odbiorców....

Cena 4 549,77 zł
More
W magazynie

Pokrowiec na wieszak mobilny: Żyrafa

Nadaj swojemu Magicznemu Dywanowi wyjątkowy, przyjazny wygląd! Pokrowiec w kształcie żyrafy to idealne rozwiązanie do przedszkoli, szkół i sal terapeutycznych. Maskuje metalowy stojak, sprawiając, że urządzenie lepiej komponuje się z otoczeniem i staje się atrakcyjniejsze dla dzieci.

Cena 1 228,77 zł
More
W magazynie

Pakiet aplikacji: Z dysleksją na ty

Z Dysleksją na Ty – wsparcie w nauce przez zabawę! Pakiet Z Dysleksją na Ty to zestaw 8 interaktywnych aplikacji wspierających dzieci z grupy ryzyka dysleksji oraz zdiagnozowaną dysleksją. Gry edukacyjne łączą zabawę z reedukacją, pomagając rozwijać pamięć, koncentrację, funkcje poznawcze oraz umiejętności językowe. Różnorodne scenariusze, poziomy...

Cena 3 934,77 zł
More
W magazynie

Pakiet aplikacji: Playground

Playground – nauka angielskiego przez zabawę! Pakiet Playground to 8 interaktywnych aplikacji oferujących 24 pełne przygód scenariusze edukacyjne. Każda aplikacja ma 3 poziomy trudności oraz dodatkowy poziom MIXED, co pozwala dostosować zabawę do umiejętności dziecka. Dzięki poleceniom w języku angielskim dzieci uczą się ponad 150 zwrotów i zdań,...

Cena 3 934,77 zł
More
W magazynie

Śledź nas na Facebooku